Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

Äntligen fredag....

Av filura - 29 oktober 2010 08:12

  

Ja, idag är det då fredag, och en underbara helg tar sin början. Är dock mycket som ska hinnas med innan den kan börja. Här ska städas, handlas och helst köras ett pass till på cykeln innan gästernan kommer idag. Bilden ovan, rimmar inte så bra ihop med mitt nyttiga liv, men känns som om jag vill unna mig ett glas iaf...däräv det extra passet som jag hoppas ska hinnas med under dagen.

 

Men nu ska här städas, och väckas sambo. Jag städar och han dricker kaffe... eller inte. Idag blir det till att hjälpas åt, för de som kommer på besök, har inte ett dammkorn hemma... Nu bryr de sig iofs inte om hur vi har det, men nog vill man ha det lite extra fint när man får besök, eller...???? Nu har vi det väl inte stökigt i vanliga fall heller, men lite extra städning blir det alltid när man får besök, speciellt om svärmor ska komma...

 

Nej, nu lär jag nog sätta fart om det ska bli ngt, vill ju bli klart med allt så man kan vila och verkligen njuta av helgen

 

Kram på er, och på återseende....

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av filura - 3 november 2010 09:58

   Ja, usch vad dagarna springer iväg. Är redan onsdag och halva veckan har snart passerat, och barnens lov är snart slut. Har varit intensiva dagar, men många barn som varit på besök, övernattningar och lite slarv med både träning och mat/dryck. ...

Av filura - 31 oktober 2010 21:21

   Japp, söndagen är nu över och helgen med den. Helgen har varit trevlig med mycket liv och rörelse hela tiden, och dagen slutade med familje middag hemma hos oss. Bjöd på portersteken, och hela familjen var äntligen samlad. Vilket inte händer så ...

Av filura - 30 oktober 2010 20:04

   Ja, idag har man tagit en tripp längs memory lane... Varit till mina föräldrar där vi använt eftermiddagen till att titta på diabilder. Jösses vad liten man har varit   , jäklar vad roligt det var att titta på dessa kort. Sen att många av de ...

Av filura - 30 oktober 2010 09:39


     Vilken underbar kväll vi hade igår. Tack snälla Malin och Micke för att ni förgyllde vår kväll.   LOVE YOU   ...

Av filura - 28 oktober 2010 14:55

   är nu inne på dag fyra på det nya livet. Har gått oväntat bra måste jag säga. Inge sötsug alls, utan bara nöjd och glad över att jag faktiskt klarat det såhär långt. Eller ja, fyra dagar iaf   .   Vet inte om jag skrev det, men vi köpte...

Presentation


En glad och positiv mamma som lever för min familj och mina vänner. Kommer att skriva om det mesta, roligt som smärtsamt/ledsamt...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards