Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Ett litet tack

Av filura - 31 oktober 2010 21:21

  

Japp, söndagen är nu över och helgen med den. Helgen har varit trevlig med mycket liv och rörelse hela tiden, och dagen slutade med familje middag hemma hos oss. Bjöd på portersteken, och hela familjen var äntligen samlad. Vilket inte händer så ofta, men idag var vi alla samlade, och vi hade även två bonusbarn här. Jättemysigt...  

 

Nu till en annan sak... Facebook... Detta ställe är ju ngt som jag egentligen är lite emot, eftersom det verkar som att man ska ha så många vänner som möjligt, och så ska man helst skriva så utförligt som möjligt i sin statusruta, om vad man gör. Men iaf, kom på att jag skulle leta efter en person som jag stött på för många år sen. Och jag hittade på honom... Den här personen gav mig väldigt mycket när vi hade kontakt, och han var en sådan person som vi säkert alla stöter på förr eller senare. Vi träffades över ICQ, och snart började vi även att prata över telefon. Mitt liv var lite struligt just då, och mitt dåvarande förhållande var väl inte det bästa. Kände mig inte uppskattad eller sedd, och när jag då stötte på denne man så förändrades allt. Helt plötsligt fanns där en man som lyssnade, stöttade och hade liknande erfarenheter. Han blev mitt ljus när det var som mörkast, och jag är så tacksam för att han fanns där. Hur som helst, skickade ett mail till honom och frågade om han mindes mig, och jag tackade även för att han varit den vän jag så väl behövde just då, och tänka sig... Han mindes mig oxå, så även jag måste ha lämnat ngt sorts intryck på honom   . Glad blev han oxå över att höra att han betytt så mycket för mig just då, och eftersom jag fortfarande tänker på honom emellanåt, och undrar vad som hänt med honom, så betyder han fortfarande en hel del. Som vän, och inget annat, ni som nu börjar funderar vad jag sysslar med.

 

Så ett litet tips till er.

Glöm inte bort de människor som lämnat spår hos er. Ett litet tecken på uppskattning kan betyda så mycket, och kanske till och med förgylla den personens dag...

 

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av filura - 3 november 2010 09:58

   Ja, usch vad dagarna springer iväg. Är redan onsdag och halva veckan har snart passerat, och barnens lov är snart slut. Har varit intensiva dagar, men många barn som varit på besök, övernattningar och lite slarv med både träning och mat/dryck. ...

Av filura - 30 oktober 2010 20:04

   Ja, idag har man tagit en tripp längs memory lane... Varit till mina föräldrar där vi använt eftermiddagen till att titta på diabilder. Jösses vad liten man har varit   , jäklar vad roligt det var att titta på dessa kort. Sen att många av de ...

Av filura - 30 oktober 2010 09:39


     Vilken underbar kväll vi hade igår. Tack snälla Malin och Micke för att ni förgyllde vår kväll.   LOVE YOU   ...

Av filura - 29 oktober 2010 08:12

   Ja, idag är det då fredag, och en underbara helg tar sin början. Är dock mycket som ska hinnas med innan den kan börja. Här ska städas, handlas och helst köras ett pass till på cykeln innan gästernan kommer idag. Bilden ovan, rimmar inte så bra...

Av filura - 28 oktober 2010 14:55

   är nu inne på dag fyra på det nya livet. Har gått oväntat bra måste jag säga. Inge sötsug alls, utan bara nöjd och glad över att jag faktiskt klarat det såhär långt. Eller ja, fyra dagar iaf   .   Vet inte om jag skrev det, men vi köpte...

Presentation


En glad och positiv mamma som lever för min familj och mina vänner. Kommer att skriva om det mesta, roligt som smärtsamt/ledsamt...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards